ippis

Alla inlägg under mars 2014

Av Fhilippa Karlsson - 31 mars 2014 22:09

Usch.... Gud vad jag hatar bråk de är så onödigt! ?? Asså jag tycker de är puckat att göra de med tyvärr är alla olika och har olika åsikter..!? men men man får lov att hålla sams!???? Puss på er??

Av Fhilippa Karlsson - 30 mars 2014 19:24

Idag har jag hyrt häst de va jätte kul förutom att folk inte kan reglerna när de gäller företräde o sånt fick tvärbromsa massor av gånger de va inte kul..? men annars va de kul!?? Laso va jätte duktig han va JÄKLIGT pigg bara , ville inte gå i form heller då men..? Han va duktig?? har tyvärr ingen video på när jag galopperade för min kompis ville galoppera hon me!?? men men ni får nöja er med trav video. MOBBA INTE MIN SITTS!??? //Fhilippa o Laso
Skit dålig bild men aja!????

Av Fhilippa Karlsson - 29 mars 2014 22:01

Imorron ska jg rida en annan häst, ett stort svart halvblod som heter Laso! Ska ha dressyr i 60min ska bli as kul taggar som fan! Eh? Idag så har jag inte gjort så mycket min syrra tog stallet, killen fick stå idag? Ja , jag satt på altanen o sola , gick i shorts hela dagen!?? aa men bilder ev. video kommer från imorron i morgon! puss puss //Fhilippa Wherry!??

Av Fhilippa Karlsson - 28 mars 2014 21:12

Förra veckan tog jag o Jennipher foton på oss när vi rider i klänning.. De va ganske skönt men inte när solen försvann!?? de blev inte såå bra resultat men!? idag har jag haft ett hårt dressyrpass han va skit fin travade i form o allt! Fattade galopp ut halt ! Skit bra!? ÄLSKAR DIIG! Bilder från foto dagen och idag hade glömt smink på fotodagen! ??!? //Fhilippa o WHERRY!???

Av Fhilippa Karlsson - 13 mars 2014 21:04

Idag har jag varit på lång utteritt med bästa Jennipher vi skirttade i 2 tinnar 30 min trodde jag skulle dö när jag kom tillbaka nu ska jag sova o imorron vet jag inte..??

Av Fhilippa Karlsson - 7 mars 2014 14:49

Tjeeenare Blogghhen! Idag Ska jag rida Killen min bäst! Ska ha Dressyr ska bli skiiiit kul eftersom att jag inte varit i stallet på typ hundra år! Aja bilder kommer sen! Puss!!

Av Fhilippa Karlsson - 6 mars 2014 13:32

Jaha då har man varit magsjuk sen i söndags, ska troligen gå till skolan imorron! Och så ska jag rida med Jennipher på lördag.ska bli skit kul! Men hoppas min liiilllaa gubbe skärper sig! Han är ju lite.... Knäpp haha men han är ju lite på sitt eget sätt!

Presentation


Jag är en tjej som älskar hästar!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards